True colors - Phil Collins

En dag kommer jag bli fet, sjukt jävla fet. Jag bara vet det. Hur vet jag det? För att idag har jag ätit
En macka med philadelfia & paprika, en macka med ett vändstekt ägg, varm choklad, & en riktigt jäkla stor bakelse till frukost
Till lunch åt jag en äggmacka och drack te och sedan åt jag upp nästan all frukt som var till barnen på fruktstunden pga obotlig hunger!
Nu är jag nyss hemkommen och har satt i mig tre kilo nachos med en skål guacamole och slurkat upp colan.
Ikväll ska vi nog äta något riktigt puligt till middag för det gör vi ju varje kväll, jag äter alltid mest och snabbast och igår åt jag till och med två middagar på rad. Men grejen är den att jag älskar det, jag älskar mat. Så nej. jag kan inte sluta. Nu ska jag strax ta en cigge bara för att smälta nachosen och känna hur sunt jag lever och ikväll blir det kanske en öl för att bättra på ölmagen. bara för att det är onsdag liksom!
Idag på lunchrasten somnade jag på en ikea kundvagn på ett fält och värmdes av solen i min vinterjacka, det var mysigt. Jag låg på ett sunkigt fält dock och blev jätterädd när jag såg en spindel så jag flög tillbaka till barnhagen efter det.
Idag har jag jobbat med babysar på jobb, det var kempekoseligt och jag var uppskattad och jätteglad! Solen skiner fantastiskt starkt från en blå himmel och snart kommer mina underbara roomies hem. Jag lyssnar på Phil Collins som är min nya love och tänker på att jag vill till Peace and Love och så blir det också! Sjukt bra band har dom! hehehe.
Nu ska jag drassa, kram och klem!
Det här är mina bästisars verision på "något gott kvälls snack". Ja ,det är passionsfrukt. Jag hittade skalen på bordet nu när jag kom hem och blev så ledsen, hade känts mycket bättre om det var en halv påse chips eller något annat jag kunnat och VELAT nalla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0