Fyra månader till jul

Nu börjar jag sakta men säkert bli frisk från min sjukdom. Det leder till att jag är extremt rastlös här hemma, ensam i mitt hus. Då kan det hända att man börjar fundera på vad man önskar sig i julklapp. Trots att det är fyra månader till jul. Här är min nuvarande lista, som nog kommer att ändras en del...
1. En teve, helst en flatscreen i kontrast till burken jag haft i fyra år nu.
2. Ett nattduksbord
4. Gardiner & persienner
5. Tavekramar
6. H&M beställningar
7. En kanin, eller egentligen en hund men det har jag önskat mig i nitton år och insett att jag kan feteglömma!
Sådärja, ni kan börja bestämma vem som ska ge vad nu!
Förresten, idag vaknade jag av att Ante fotade mig med glasdockan placerad på min bröstkorg. Hon vann kanske morgonkriget men jag ska gömma dockan på ett sjukt smart ställe nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0