Dance, like no one is watching!

Tjolahopp!
Idag är det Tisdag den tjugotredje November, det vet jag bensäkert eftersom att en pojke på dagis fyllde år igår och var väldigt bestämd med att det avr den tjugoandra och att han fyllde fem.
Även den här dagen har jag spenderat på dagis och det ska jag fortsätta med ett tag framöver, tidiga mornar och massvis av barn, blöta regnkläder och tårar men alla mina söta småttingar gör det till ett så himla roligt jobb!
Dock är jag trött som om någon har slipped me lite rohyphnol men trots det blir det en kopp te i stan med Sunni efter middagen och sedan ska jag kraschlanda på mina kuddar!
Öppnar sju imorgon och eftermiddagen ska spenderas i svettiga danslokaler för den sista balettlektionen innan showen. Yes, you heard me. Uppvisning om typ två veckor, oroväckande då jag aldrig gjort sista delen av vår Juldans och inte kunnat dansa "på riktigt" på tre veckor pga olika virus som barnen gärna smittar mig med!
Får bli hårdträning nu i veckan på mattan i vardagsrummet, men nu ska jag kila!



Det är mycket och snurrigt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0