And then worst of all you never call baby when you say you will

Idag har jag lattjat med Sune dagen lång. Hamburgare och öl har funnit sin väg ner i våra magar och cykling utan strumpbyxor funkade fint denna Onsdag! Irritationen växer över otillgängliga chefer men jag sa att idag skulle bli en bra dag och så blev det.
Såg premiären av "En uppstoppad hund" ikväll och var stolt som en mor över hälften av min fina klass. Imorgon är det vår tur att flytta in på inkonst och putsa upp teatersalarna samt packa och på Fredag smäller det.
Ska även ringa några viktiga samtal imorgon så jag kan sluta gnälla och sedan förhoppningsvis få bättre koll på min sommar.
Nu är det dags för att sova, lång dag bra dag!
But i love you still, I need you more than anyone darling, you know that I have from the start. So build me up, buttercup dont break my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0