All that Jazz

NU borde jag plugga excel med tanke på att jag ska göra provet som avgör om jag får godkänt eller icke i datorkunskap imorgon men varje gång jag börjar så uppfylls jag av en känsla som bara kan beskrivas såhär "taggtråd rätt upp där solen INTE ALLS LYSER!"
HUrsomhelst, sitter jag därför just nu och kollar på Antes dans till No stress med ett halvt diagram i excel framför mig. Ska nog fortsätta nu, så att jag kan proppa mitt onda öra fullt med vitlök och lägga huvudet på kudden, är trött som en liten gnu efter att ha vaknat kvart över fem och sovit på tåget till malmö för att sedan repa pjäsen till sju på kvällen med människor som somliga inte har alla hönsen hemma. tack och hej/ bonnafrun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0