Söndagsgöra

Trött som ett bi som burit för mycket honung, (bär bin honung?!)
Känner mig alltid trött nu för tiden, ändring på ingång då det nu är lov. Något normala tonåringar ser som en chans att festa hårt och vila ut sig ännu hårdare inför fortsättningen av ett halvt helvetiskt tredje år på Heleneholmsskolan.
Men jag, jag ska jobba. Och i finekvarteren därtill, jodå. Hej Rosengård och Krokspäck. KOmmer att behöva gå rundor med ett överfallningsalarm och 112 inslaget i mobilen precis som när man handlar hos Guldtand.

Hursomhelst, nu är det söndag. Har hittills ätit, pussat simon hejdå och bråkat och diskuterat med mamma och pappa.
Ska fortsättningsvis vara vän med mina föräldrar, städa mina garderobslådor och ladda min ipod. Sen ska Micki och jag klä oss varmare än två eskimoer göra  varm choklad och vandra i snön!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0