Ropade Hej

Innan jag var över bäcken, gjorde jag idag.
Vaknade och mådde sådär oförskämt bra som man bara inte ska göra när man har druckit upp en hel champagneflaska med Nebstern på hennes balkong och sedan ölat vidare på Malmös gator bland glada festivalare. Tåget gick en halv timme för sent och anlände till Helsingborg gjorde jag för att upptäcka att bussen till Simon gick först om fyrtio minuter, in i en taxi och detta avstånd ruinerar mig!
Vaknade gjorde jag klockan åtta, hoppade upp och gladde mig åt att huvudet varken dunkade eller gnällde, exemen har lagt sig och solen sken sådär underbart som den alltid gör lagom för skolstarterna.
När jag tillslut larmat av, låst upp och satt mig ner slår tröttheten till och varje gång det ringer i hissen vill jag ignorera kunden hårt.
Tyvärr funkar det inte så i livet och Silf har inflyttningsfest ikväll så det blir väl till att ta en speednap där efter jobb och sedan är vi på det igen!
Imorgon ska jag tillbaka till malmö och då spelar Melissa horn. Det kanske ligger något i det där pappa säger om att jag aldrig e stilla.

Men är man nitton så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0