hay små flickor jag har godis i min lägenhet följ med...

Hej idag är jag förvånad, solen skiner och jag vaknade förvirrad. Städdag, äta kakor och dricka saft dag. Bränna popcorn dag och bära kläder dag. Jag har fyndat en ring, tröja, byxor och smink  och cigg utan att behöva betala en endaste krona och det firar jag med en bild på mig och micki. Tänker fynda hennes jeans och fira att det har blivit lov ikväll med alla och förhoppningsvis Rickard också.
Solen skiner fortfarande och jag ska bada bubbelbad med så mycket bubblor som aldrig förr, för det gör Lotta på bråkmakargatan och jag blir riktigt sugen då.
Nämde jag att solen skiner och allt är bra för bra, våning tolv är mitt barn som jag kommer sakna. men som jag sa, inget att klaga på. nejnej konstigt det känns, insåg det när jag stod och låste upp dörren.
allt är ju top noch.
pussruta!


hejdå trevligt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0