valborg, håkan och begär efter luringar

Mmm.
Dag två påbörjad och om andningen inte rullar fint om en vecka välkomnar jag antagligen luringarna tillbaka i min väska. Det finns få saker som ökar suget så mycket som faktumet att det är valborg idag, att jag hör hatar att jag älskar dig på youtube och ser videon som isa visade mig morgonen då vi åkte till siesta.
Solen skiner och jag har ett konto fullt med pengar, och jag vill bara gå genom "den tidiga morgonen" med en Prince i näven och ett leende på läpparna.

där ringde papps från slovenien och jag hoppas att idag blir en rulig dag påföljd av en RIKTIGT rolig natt som ska avslutas med lilleman.
´
HAY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, natten kommer säkert bli helt awsome eftersom jag har feber och halsfluss. Du har så mkt att se fram imot xD

2009-04-30 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0