Dog days are over

Tänk att jag aldrig igen behöver se dig i ögonen och låssas tro på tomma och trötta förklaringar bara för att det är lättare så. Tänk att jag aldrig igen behöver känna det välbekanta obehagskänslan i magen när din mobil vibrerar. Tänk att jag aldrig igen behöver undra varför dom ser på oss så konstigt när vi går tillsammans. Aldrig mer undra varför du inte kysser, kramar eller pratar med mig längre. Inga mer sömnlösa nätter och svullna ögon, inte jaga dig nerför trappuppgången mitt i natten och be dig stanna. Aldrig mer klättra upp på din rygg och vägra släppa i ren protest när du är påväg att gå. Och inte bara du. Ingen. Någonsim. Aldrig igen.
Svartsjuk sa du? Nej. Inte nu längre. Någon annan kan få uppleva allt detta nu.
Have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0