Rädd att jag kanske hade läst dig fel, kan jag säga nu med säkerhet, att min första instinkt var korrekt

 

Du är helt klart unik och speciell
Universum är vigt åt dig själv
Från den djupaste platsen mörkaste delen
Av min själ vill jag berätta det här
Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder
Vad som än händer
jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör
Jag hoppas du
Du får leva med det resten av ditt liv
Att du lever med det i all evig tid
Vill hellre genomleva 99 jävla vintrar
Rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att någonsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0