Fredag hela veckan utom just ikväll

I Måndags fattade jag ingenting, pga helgens bravader, i Tisdags var det Fredag och igår var det verkligen Fredag. Ikväll får det dock lov att vara Torsdag eftersom att det faktiskt verkligen är Fredag imorgon! Stannar hemma ler åt att jag får fast jobb och lyssnar på musik i stil med det här...

Mitt hjärta slog jag hörde varje slag, jag vill komma nära dig och jag ska göra det en dag. Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till och jag vet inte varför, varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill är att komma dig nära. Det är samma sak varje gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:28:35
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0