Titta noga nu Helsingborg

I söndags knöt jag nävarna på Hif klacken då de sjöng som ett gäng upphetsade grisar "titta noga nu Malmö" samtidigt som de gick upp i serieledning. Allt jag kan säga just nu är desamma, titta noga Helsingborg för nu är vi där igen. Spänningen tar kol på mig!
Fast nu får jag panik för att jag stoltserar om vinst när det är en kvart kvar av matchen. Ante säger till mig att Portugall gjorde fem mål på fem minuter i Vm nämligen. Nu lade hon till "och så ett till, fem minuter senare".
Jajajajaja.
Idag har jag jobbat på dagis och bråkat med barnen i ösregnet, sedan var det balett i en intensiv timme och jag och Claudette upptäckte att jag står på lilltån när jag går upp i releve i femte position vilket har lett till en skum verk i min vrist så fort jag försöker göra det rätt. Efter dansen var köpte jag mig några fina fynd på stan och satte i mig en kinesbox med Isterbandet och nu är jag hemma.
Kvällen bjuder på mys med alla systrarna, cupcakes och mina kära tylösand kungar. Imorgon är det jobb igen.
Puss hej din räliga tjej
sinnestämningen efter en vecka på dagis. Död med Mya hos Naughty.
P.s! Ante använde nyss ordet "respektive" i vardagslivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0