Detta statement kommer föralltid göra mig till fjortis men...

Jag älskar kungarna av Tylösand. Det finns absolut ingenting som kan göra mig pepp en sådanhär onsdagskväll när jag ser ut som ett helvete och har satt i mig en halv påse chips, FÖRUTOM det programmet.
Visst, det är ett billigt sätt att få tittare på, sätt en massa testosteron fyllda tjugoplussare i ett hus med gratis sprit och se vad som händer, men gudarna ska veta att det är underhållande.
Ibland skrattar jag, ibland äcklas jag så mycket av Jockiboi att jag blir tårögd och ibland önskar jag att Emelies hår var mitt och det är ett himla fint sätt att spendera en onsdagskväll på.

Måste gå nu, reklamen är strax över. Pussogonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0