Dance till you drop...bokstavligt talat!

Såhär fina e Ante och jag efter ett tvåtimmars danspass med Donna.
Båda kunde konstatera att vi var smalare efter lektionen, vilket inte
är så konstigt. Vi var seriöst i rörelse två timmar i streck...nu är kroppen
död och jag ska värma en kanelbulle och koka te. Det förtjänas!
Men dansen var sjukt härlig och jag svettades ur mig halva Indiska Oceanen.
Längtar till onsdags baletten då jag ska tränga in mig i trikåer och kötta vid stängerna.
Idag är det förresten Kanelbullens dag! Det firar systrarna
Hägg för fullt. Jag och Natti stod för the baking och på kvällen
stod Ante och jag för the shaking...
Pussnattihej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0