Det är såhär det ligger till

Jag är jättedålig i halsen, im talking halsont som knivar sig så fort jag bestämmer mig för att svälja eller prata. Sväljandet kan ju undvikas eftersom att jag är en mästarkatt i stövlar på att spotta men pratandet som är en av mina största hobbyer gör det svårare.
Imorgon ska jag dessutom kliva upp sex för en åtta och en halv timmars lång arbetsdag på dagis och heja mej vilken dag. Har seriöst ALDRIG haft såhär ont i halsen i mitt nittonåriga liv, är lite rädd nästan.
Trots halsmördandet är detta en otrolig kväll att vara just mig på. And heres why:
1. Mff tog SM guldet igår!
2. Det sitter en man häktad för alla skjutningar som ägt rum i krokarna omkring mitt område här i kära Malmö på sistonde.
3. Jag ska faktiskt tjäna pengar imorgon
4. Chefen sade till Pappa att han borde vara stolt över mig
5. Jag har världens bästa föräldrar och systrar, kompisar och pojkvän.
Gokväll på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0