Tittut svartläpp!



Det pluggas historia denna måndag, elva sidors prov tills imorgon och idag är dagen att börja!
Sedan blir det lite filning på Religionen som ska vara inlämnad och redovisad på Onsdag, och samma eftermiddag börjar jag succesivt med Psykologin tills på Fredag. Vi ska skriva om försvarsmekanismer, är min att skämta bort när jag håller på att dränkas i skolpapper kanske, eller att skriva ett "Det rör väl inte mig så mycket" inlägg på min blogg.
Oj, höll på att glömma svenska tentan och varför bloggar jag just nu igen?!

Hursomhelst ska det även dansas denna eftermiddag och från och med nu kan Yollster skicka ett gratis sms om dagen så varför klaga?!
Nu ska jag skutta en meter bort till stolen där allt plugg ligger och skräpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0