En trött hora

Hallåhejsan!
Jag saknar mina vänner utanför Fame lite. Känns liksom att jag inte hinner med dem, och för att mitt psyke ska fungera som på topp behöver jag minst en luring med nebstern i veckan, några bus om dagen med istern och att få skratta åt något klantigt som micki har gjort i skolan.
Tur att jag har en kopp ett flor och en charlotte med mig i fame stormen.

Nu är jag nyligen hemkommen, sitter med smink i hela ansiktet lätt utsmetat och ser ut som en hora som jobbat några timmar för mycket. Går nog som en också pga träningsverk i min derier.

Imoron börjar vi tolv, men Nej såklart inte jag, jag ska till Rosengård för någon intrudoktionsdag men jajja, lyckan infinner väl sig sen med paychecken.

Mami spelar mysig musik och Nu ska jag duscha av sminket, stressen och somna.

wopa, imorgon har vi förresten genomdrag och jag saknar simfix.

Kommentarer
Postat av: istermäklister

du är som min min rosenröda sammetskofta och jag älskar dig. när denna hemska tid är över skall vi leka tills vi är stekta!!!

2010-02-11 @ 21:30:03
Postat av: yollan

vi ska leka tills vi fått nog av varandra, vilket inte lär ske, så vi får leka för resten av våra dagar! älskar dig med

2010-02-11 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0