Godmorgon, godmorgon, hoppas att du mår, mycket, mycket bättre än igår!





För ungefär fyrtiofem minuter sedan när jag småsprang
ifrån Pressbyrån med min nyinköpta frulle genom ett dugg-
regnigt och sömnigt Helsingborg i riktning mot jobbet så
insåg jag plötsligt hur mycket jag älskar denna staden.
Jag kan nog tänka mig att bo här faktiskt, men impulsiv
och känslosam som man är så kommer jag nog hålla en
kärleksförklaring till Malmöstad när Malmöfestivalen sätter
igång så vi får se hur det blir med boendet!
Nu jobbar jag i fyra och en halv timme till och ikväll ska jag
och Lillen på en examensfest för att sedan inviga Simons
nya lägenhet, genom att sova där!

Pusshejdåsespeaceout!


Kommentarer
Postat av: bya

Åh, torbjörn <3

2010-08-14 @ 16:00:17
Postat av: yolmcdol

älskar att du troget läser min blogg bya, jag e alltid inne på naughtyandmama i hopp om nått nytt!

2010-08-15 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0