FIOTBULL.



"Viskar i örat på en sovande son glöm aldrig bort vart du kommer ifrån" Snacka om att pränta in i ungjäkelns huvud vilket lag han ska hålla på. Det hade varit riktigt roligt ifall en av dessa fotbollsfantasters avkomma blev en homosexuell liten sate som höll stenhårt på motståndarlaget och aldrig i livet skulle få för sig att slåss för något lag, man kan ju smutsa ner sig liksom.

HUrsomhelst. Hifs nya hymn som jag motvilligt lyssnar på...att ja skulle hitta en pojk från helsing.

However. Nu har jag gjort läxor. Micksan kanske kommer och tar en kupp chai me mig och i vardagsrummet pratas det engelska för fullt. Amme säger till mor "i dont want cardigans that will make me look so old".

Jag har många stjärnskott jag.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0