I kissed you goodbye at the airport


Idag sken solen och jag hade solglasögon på. Gick till stan och bara satt, en timme bara satt vid fontänen vid triangeln.
Det funkade fint. Siesta packningslistan blev skriven, luringarna rökta och armarna brunare.
Sedan var jag med Smickanjela på ett vidrigt möte som var totalt onödigt, she owes me one.
Micki åkte buss me torsten och väl hemma fann jag tre trettonåringar i mitt rum, i full färd med att platta håret med min nya plattång och att hoppa i min säng.
Ilskan rann över bägaren och förvandlades mystiskt till ett stort leende då jag kände igen mig något enormt och ur min mun föll orden "Hej tjejer" hur glatt som helst. Efter att jag lett uppmuntrande mot dem, fortsatte jag att överraska mig själv med att säga "jag ska bara lämna min väska sen ska jag iväg igen, sitt ni här ett tag till"
Snälla storasystern kom och sedan lämnade jag huset och köpte massäck inför idrottsdagen imorgon som innebär skogen stövlar och ett akut gruppombyte.

Hay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0