Naive

Kom på mig själv med att göra små skutt i gången från busshålplatsen idag, och att kolla efter bussen när den åkte, jag upptäckte till och med att jag stod lutad mot diskbänken några minuter senare med mobilen mot bröstkorgen och ett leende på läpparna.
Det slog mig då att för omvärlden såg jag ut som en nykär flicka i en film, som nyss fått första kyssen från pojken hon tycker om och drömmande lutar sig bak mot dörren med slutna ögon.
Jag såg även ut som pojken, som jagat henne så länge och lämnade henne på glada ben och tog ett språng av glädje i farten påväg hem.

Och det var exakt vad jag var.
För ett år sedan hade jag sagt att jag aldrig kunde vara en sån som smålog och kände pirr i magen och gick drömmande från en busshållplats på grund av en kyss.
Ett år och fem månader senare idag gjorde jag det.
 Fem månader lillen.
Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Matilda

NAAAAAAAAWW!!!



Å vad jag blir glad! Å VAD JAG BLIR GLAAD!

2009-03-30 @ 20:45:07
Postat av: nicole

nä! åh

2009-03-31 @ 01:05:46
URL: http://pauseknappen.blogg.se/
Postat av: Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimon

Du skriver finast älskling! :*

2009-03-31 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0