Kulturell javisst

Goood evening guys.
Idag har jag dansat balett, i min klänning till uppvisningen. Tyvärr sprack sömnen när jag skulle klämma mig in i den och när jag väl anlände till dansen visade det sig att den var helt felsydd och saknade paljetter så back to square one on that.
Efter dansen och ett snabbt cheesburger meel på central stationen åkte Micki och jag till skånes dansteater där en kall Hany väntade oss. Vi såg en poesi / jazz / dans föreställning som heter Någon annans hemlighet. Det var mycket bra.
En timme senare satt vi och frös så mitt hjärta stannade i väntan på bussen som förde oss till stan, gnälliga tanter och sedan hem till Lindängen.
Ska spendera kvällen under mitt duntäcke med sex and the city och te som nyss har dragit klart.
Myskväll och börjar tjugo i tolv imorgon.
Bara den vidriga kylan lämnar världen ett par månader så är jag nöjd och det mesta fröjd.

solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0