Du frågade mig och nu ska jag svara dig!

Idag ska jag på måndagskonsert, nu stryker jag och pratar med linnea samtidigt som jag bloggar och lyssnar på save tonight allt på en och samma gång.
Ikväll ska Yoli på måndagskonsert, och imorgon ska jag lyssna på vädret ännu en morgon med äggmacka och kaffekopp.
Idag sjöng jag för Musiklärare dan svensson, han sa att det var fint trots svordommarna jag, emelie, isa och max tog imot idag när vi sjöng abba i rasthallen. Att heleneholmare är så fula i mun och fulla av agg...
Här får ni en låt. Nu ska jag stryka klart och dra en tröja över huvudet och ringa micki och ta bussen och träffa isa och göra hundra saker till på en gång

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är typ the soundtrack of min mammas liv. inte alls lyriken för den har jag knappt noterat. men hon spelade den så pass jävla ofta ett tag att eagle eye cherry känns lite som min mamma...

2009-03-02 @ 23:18:58
Postat av: nicole

and it was me who skrev it

2009-03-02 @ 23:20:14
URL: http://pauseknappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0