tell me more tell me more was it love at first sight...

Jag har glömt hur man pluggar och i samma veva hur man sätter sig ner och bloggar om vardagarna, däremot vet jag mycket väl hur man gör av med hela sitt studiebidrag på under tre veckor och hur man stökar ner i teatersalarna.
Jag är även expert på att som pappa uttryckte det "nalla choklad" här hemma och sjunga westlife låtar.
Just nu tar jag en paus från samhällsarbetet och sträcker på ryggen, det börjar lukta middag här hemma och kanske kanske tittar en silfeluring in mot kvällen. Annars är det ju ändå fredag imorgon vilket innebär lite halvsen start på dagen och ännu mer byggande på vår kära scen.
Lite ångest över att scenen ska vara snyggare än själva skådespeleriet om fyra veckor när ridån går upp men man får väl helt enkelt göra sitt bästa med snusprilla i käften och en kudde under flanell skjortan, japp, mina roller går från sexig mamma som blir tagen på ett köksbord till tjock portvakt med alkis vanor.
Teaterperiod är najs och he got friendly holding my hand och she got friendly down in the sand
Hur mycket text som helst och söndagen går till att tvinga folk i min omgivning läsa repliker med mig.
Nästa vecka börjar dansen och lite träning på vardagsrums mattan med ante hade nog inte gjort mig alltför illa.

Nu lyssnar jag på summer lovin från grease på youtube and im liking it.

-älskling du är så ljuvligt underbar sa pappa just till mamma och jag undrar om det verkligen är möjligt att vara nykär i tjugo år eller om han gör det endast för att störa mig. in his face, idag tycker jag det är gulligt.
skepp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0