Yollin needs to dance so do you

Visst vore det kul om någon man tänkte på, tänkte tillbaks
Visst vore det kul om någon man titta på, titta tillbaks
Visst vore det kul om någon man vinka till, vinka tillbaks
Visst vore det kul om någon man prata med prata tillbaks

Jag tror på att det blir bättre sen,
Jag ser så ljust på framtiden
Jag vet att jag lätt blir bränd,
Jag ser för ljust på framtiden

Visst vore det kul om någon man krama på, krama tillbaks
Visst vore det kul om någon man hångla med, hångla tillbaks

Jag tror på att det blir bättre sen,
Jag ser så ljust på framtiden
Jag vet att jag lätt blir bränd,
Jag ser för ljust på framtiden

Visst vore det kul om någon man slickar på, sög tillbaks
Visst vore det kul om någon jag ligger med, stannar kvar

Jag tror på att det blir bättre sen,
Jag ser så ljust på framtiden
Jag vet att jag lätt blir bränd,
Jag ser för ljust på framtiden

Nydansad, Nyduschad, Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0