veckorna

tänkte depp sen pepp. det är fult och jag är fin. jag har det bästa man kan ha så håll käften yolanda och sluta whina.

she must be fucking freezing och allt blir awsome jag behöver bara två sär och en hifare.

i wish you well, i wish me well och som eb börjat säga. allt e väl. bara stanna och se det, mitt jävla sär.

sjutton år tills idag, ingen waist. glad tjej ju och detta är note to self. låt nallen sitta på hyllan och lek bara med den som faktiskt hade dom bästa ögonen i leksaksaffären. för den kämpade jag för att få, och thanks for making me a fighter bättre att va stolt över det än motsatsen. haha.
hej


komplimangsrutan är öppen men stängd. sunni är bra som bollplank och lillen simon är inte så liten, eller jag kan iallafall kura in mig och det är allt jag vill. true story.


Kommentarer
Postat av: Nattak

What's up? Sebster mobbar mig. Bored

2009-02-04 @ 19:35:45
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: yol

sebster är mean. ring mig snarast

2009-02-04 @ 21:33:14
Postat av: yol

sebster är mean. ring mig snarast

2009-02-04 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0