joysticks sticks with me



hejhej pusshej. nu ska jag göra en kopp kaffe till och aldrig mer bli vän med någon jag inte känner på facebook. dom är alltid cp och inte på det braiga sättet.
grattis fina syster på din tjugoårsdag och ha det så bra. du ska få en dikt nu!
sen åker jag till hanna, sen åker vi till helsingborg och känner ingen sorg.

Natti idag fyller du tjugo år
Tillsammans har vi slickat många sår
Jag brukar alltid stjäla kläder från dig
Och du har alltid fått "cover" för mig
Alltid när jag har varit stygg
Har du funnits och kännts trygg
Även om du har slagit mig så jag har lidit
Har vi haft kul och sagt snuskiga saker vid bordet som "ridit"
då brukar pappa kolla lite snett
men det är för att dom inte ser det på vårt sett
detta är en half ass dikt
vetu så mycket din syster gått upp i vikt!
kan du flytta tillbaka till malmö nu tack
utan dig är det ve och ack
kommer du ihåg när vi flytta till vinden
eller när jag var liten och du bet mig i kinden?!
nej vänta det var nog näsan du skada
vi ville alltid tillsammans bada
sjuka barn och många minnen
du uppfattar alltid mina sinnen
okok nu ska jag sluta skriva
måste skabbkläderna av mig riva
hursomhelst grattis och jag älskar dig
från din syster yola en jobbig men snäll tjej


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0