foundations och happy valentines day!

firar alla hjärtans dag med mina sär i sovsäckar i parken. lagom dreggigt lagom mysigt och perfekt särighetsnivå.
luringar och kladdkaka, nöjd!

lillen jobbar och vi firar alla hjärtans dag senare i veckan kanske med frukost på sängen och puss

nu ska jag sluta vara intern, baka en kladdkaka, ge datorn till mammut och tvätta håret sen cyklar jag till stan och lägger mig i parken. igår lekte jag med micki och såg på film, jag blev så trött så ögonen tårades och hon fick gå hem. lovet har börjat bra med kaffe och äggröra i antes rum. heiheihei

"you say i must eat so many lemons, cause i am so bitter, i say a rather be with your friends mate cause they are much fitter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0