fnissss



slap, hopp, skutt, klapp, puss och vi fick våra tolv timmar tillsammans. kanske några till. hejdå älskling.
ikväll tillhör mina andra älsklingar, och jag antar att jag är ett skilsmässobarn, men sålänge jag har joysticksarna, tågresorna och en hand som slår bort min när jag kliar mig på magen så är jag nöjd.
mmbop regn och vi får väl se vart kvällen för oss, men varesig vi går på en iskall gata på limhamn, sitter på en buss mot en destination vi inte vet något om, hamnar på en bf fest eller spyr i kors i pildammsparken är vi nöjda för nu jävlar blir det balkongen och allt som hör till...kanske kommer vänskapsblomman resa sig lite som tant irmas blommor gör då dom vattnas och hon pratar med dom...som den senila tanten säger, bara man pratar blir allt bra, inte tystnad, prata prata, sålänge man pratar blir allt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0