barampam tsch



jag myser och leker med min kamera, och imorgon börjar jag dödligt sent.
då ska jag vandra runt på trägolv i huset barfota med myselinne och bara vara sonkmysen.
 veckan är uppslukad av dans och idag har jag förbränt kalorier i folkets hus i mina balettskor och klackar, för första gången på scen.
Gympaprov och samhällskunskap får helt enkelt vänta när det vankas dansuppvisning, eller så får väl böckerna följa med på äventyr till engelsktalande danslärare och svettiga elever. Jag älskar det.
Jag är även mycket stolt över min lille idag, och skickar pyssar till hbg.
nu ska jag dricka kyligt vatten för att rensa systemet och sedan ta en banan för det är gott.
på återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs juH! (:

2009-04-17 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0