its a jazzy fling

Tänkte ta veckans lite mer "utomstående från Yollans liv" inlägg nu och The hills blogga.
Frågan jag ställer mig när jag ser det nya avsnittet, som länkas nedan, är väl hur mycket drama kan en person ha i sitt liv under en livstid?
Javisst händer det att jag stöter på en liten dramaqueen här och där eller att jag själv blir krönt till titeln någon gång då och då men när jag hör dåliga punchlines, anklagningar till höger och vänster och ser darrande underläppar i varje scen av avsnittet så tänker man ju hur orkar dessa människorna.
Se avsnittet här och kän lättnad över era mindre komplicerade liv!
http://www.mtv.com/videos/the-hills-season-4-ep-16-you-did-this/1599758/playlist.jhtml
On a different note, har mittbenan börjat grow on me. Tyvärr ser jag ut som ett handikappat ryskt barn när jag försöker mig på det men ska låta lockarna växa och göra några försök till.
Nu är det antagligen dags att dra mig upp för trappan och koppla in plattången, för att sedan get ready och plugga innan skolan börjar. Japp, plugga har blivit en livsstil som jag ogillar rätt högt och här ser ni mitt festliga liv framöver.

Onsdag- Röst&Rörelseprov, Jazz 2 h, göra mattestencil, plugga samhälle 
Torsdag- Plugga samhälle
Fredag-träffa sims!
Lördag-Jobba, plugga
Söndag-plugga

Lovely, kanske ändå inte varit helt fel att sitta på ett cafe i LA och prata skit om allt och alla med oversizade solglasögon och en liten hund vid min sida. the hills the hills...

Kommentarer
Postat av: mama farn

me like!

2008-11-26 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0