Lets do something out of the ordinary

Det finns få saker här i livet som får mig att vilja slå sönder någon så intensivt att jag inte ens själv förstår det.
En sådan sak inträffade nyss då jag skrivit ett relativt långt blogginlägg och smånöjt ska lägga till en skön bild av mig hjulande över en strand. ha! in my face, hela texten försvann och jag sitter här dissad av en dator och med friska viljor i lurarna.
som skrivet innan, isas musiksmak påverkar och idag låter jag arppegio vara soundtracket till mitt liv.http://www.youtube.com/watch?v=bjeYlcnEGkg
För övrigt känner jag mer än någonsin, begravd i mitt skolarbete naturligtvis, att jag behöver åka iväg någonstans. var som helst nästan bara ta mig bort långt iväg ifrån rutiner och heleneholms gula (av fimpar) skolgård.
Idag har jag frusit, fått ett brev om dålig närvaro hemskickat, fått mvg i svenska a kursen och ätit sex mackor. har även skrattat åt mina partners in crime ister och emelie och planerat en helg som jag inte kommer att få uppleva på grund av diverse obekvämligheter som jobb och små arga föräldrar.
Har även gått och undrat över hur trött en människa kan bli och tänkt att jag nog är en av de tröttaste som finns. Idag iallafall. Tro nu för allt i världen inte att jag kan göra något åt saken för här ska det pluggas röst och rörelse, samhällskunskap och matte. underbara värld. Jag piggar upp mig och er med några bilder som ska försöka demonstrera fördelar och trevligheter med kalla eftermiddagar, mornar och nätter. och länken ovan leder er till en helt okej låt.
nu blir det skolarbete, jazz worm-up nedskrivande och något att mumsa på om jag har tur. hej!

             
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0