sjunger i trappen

Välkommen för allt i världen. ny blogg. ny vecka.
Medan största delen av min umgängeskrets befinner sig på heleneholms måndagskonsert sitter jag hemma och dricker honungste och pluggar inför samhällsprovet som tar plats i mitt liv om en vecka.
Ett litet ljud fångar min uppmärksamhet och ebsters inloggning på msn gör mig småglad och nu efter några minuter storglad.
Efter en riktig söndagssöndag i staden som männen isa möter på klubbar hatar är jag nöjd och livet är till stor del en fröjd.
Lite hair efter ett sisådär musikprov i skolan är också trevligt och även kyliga promenader till destination "Pinsam tant ställer intima frågor" i stan.
även om min dator är extremt opålitlig och en stor gnutta långsam gör det inte så mycket för den tilltalar mig inte särskilt mycket nu för tiden.
Det var det mesta tror jag, over and out för idag. Och ja, de flesta av mina inlägg kommer nog inte vara mer spännande än detta. eller kanske jo förresten. ska skärpa mig.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0