Typing in the moonlight

Jag dör av lycka i baristasofforna, ebsi hatar mig och is för en ny trio som innehåller sunni och jakop hette han, och imorgon möter hon mig 08.50 på skolgården för luring och kaffe innan luciatåget som vi ska skåda tillsammans.
Kvällen till ära slingrar jag mig runt din nya ljusslinga på balkongen och hoppas att grannarna i blåa huset ser. ska alltså bli skönt med fredag och bodil tror jag har potential inom matten.
Men mamma kom iallafall hem med tårta och det är iskallt ute idag. Min ipod är mätt för idag har jag matat med ny musik och I piercing affären blev det pinsamt mellan mig och kvinna, när engelskman bytte läppring på ister. Drugs dont work spelades och jag sneglade nervöst på en sjal på väggen.


stabilt.


Försent, godnatt, egentligen är jag lika glad som Lotta på bråkmakargatan
men ibland får man säga hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du en sån där lirare?

2008-12-13 @ 12:49:27
URL: http://hanio.blogspot.com/
Postat av: yollson

ja kanske litte hannanan

2008-12-13 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0