sjukling

Så händer det som aldrig händer och jag blir för sjuk för att äta.
Dom som känner mig vet att mat är en av mina stora passioner och att inte vara sugen på någon form utav mat förutom det som jag hatar innerligt, smaklös tjock filmjölk, är väldigt jobbigt.
Förhoppningsvis ett tjugofyra-timmarsvirus som härjar och inget som planerar att stoppa mig från mitt nyårsfirande.
Papi lagar mat, jag kan inte äta. men lukten ger inte spyfärdighetskänslor iallafall vilket är ett framsteg.
Newlyweds och One tree hill har varit dagens sällskap till denna sjuka flicka och nu kallar dusch och säng.
Att vara sjuk är inte kul jag rekommenderar det inte till någon därför bör ni hålla er undan några dagar.
Pappa säger att jag ser friskare ut. hoppas han har rätt, undviker speglar. varför bli mer lessen än jag redan är. heh. sjukhet ärlika med sonk ja så ede.
undra om detta är en yrtext. tror nästan det.
heirå puss (inte puss, pussar smittar) inte kram heller. så hejdå bara i guess. vi ses.

keep em crossed för mig och nyår så ska jag småle åt en svart tavelram i mitt rum med världens bästa julklapp, bara att börja längta. det piggar upp.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0