Opa!

Idag har jag och min mammut varit och handlat. Mycket ryms på ett litet område, och nu talar jag om Mobilia.
Lite skor, väska och några trasor att klä kroppen med satt inte fel denna onsdagen och även om jag hostat så jag äckligt nog kunnat fylla en pool så har det varit en trevlig eftermiddag. Mamma är gott sällskap och arga skoförsäljare sneglar irriterat på våra chailattar som var för varma och för kalla.
Pappa kokar te och jag vill ha, ikväll ska jag se Pelle svanslös i ammes rum och slå in mina julklappar.
Kom, kom signade lov.
nu ska jag bege mig. update om min dag och ingenting mer, ska skriva bättre in da future. Pappa ska till Roger, och jag ska inte till dig och vi förstår oss inte på er.
Men mitt visdomstänkande idag handlar mest om hammare, du var en hammare och jag var dum nog att slå mig själv med den mer än en gång. Och jag snackar inte och det är skönt.
känner för att se mitt stora feta grekiska bröllop. kanske hm.
näe te och popcorn och imorgon blire tretusen plagg och systemkamera, jag ska nämligen vandra.
te i koppen, nöjd i kroppen!

Kommentarer
Postat av: istur

AMEN TJENA! Imorgon slutar VIIIII!I!I!!!! jag längtar efter min juleklapp och att ge era. WUUUH! nej jag kan inte sova. Yolls! Jag har LÅNGT hår! sjukt. men kulkul. wiwiwawa byebye



hejdå din fikonöls mussla!

2008-12-18 @ 23:42:08
URL: http://benet.devote.se
Postat av: yollson

isterband, din bajsrand. ikväll ikväll är vår kväll.

pusspuss fikonhallonyoughurt love you. ue ebster klickar ska KICKA HENNES ASSSSS. PUSS fishy

2008-12-19 @ 11:45:12
URL: http://yollster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0