Nöjd

Med julkola, cocacola och julte vid namn "den första snön" kan jag inte vara annat än nöjd. Jessica simpsons julsånger når ut i köket och en storasyster gör en lillasysters matteläxa.
Dagen efter första advent och första ljuset i staken är koligt.
För första gången på länge var skolan trevlig med kaffe, catch ups, flirtande med jackattack och luring på luring.
Samhällsprov och förhoppningsvis gick det galant även om hälften av klassen såg smått förkrossade ut vid sisådär halv tre på eftermiddagen.
En rask promenad hem med stora papper i nävarna och cola på bordet. Mamma kom hem med julgodis och jag planerar starkt att mysa framför julkalendern ikväll.
Det blev visst jul igen och våren är ett minne blott.
Gröna gräsplättar och en blomma i mitt hår och det var så länge sedan jag sjöng lucky im inlove with my best friend.

tjejer tjejer på fredag är jag ebbas flickvän och all yours igen. vi tar en full natt och en seg morgon på soffan med krökan. självklart, det måste vi
!
håll bara din käft i sömnen ebster så håller jag min, vi förfestar på balkongen och isa säger lulligt "jag gillar när killar dominerar om det är på mina villkor" sen smäller vi i dörren och ger oss iväg. Nöjda.

Kommentarer
Postat av: EN JÄVLA BRA VÄN

för att inte tala om att de gravida missbildade magarna ska på igen och sen blir det ett jävla håll igång. kanske en tripp till badkaret. lite små kåta och småfulla. You're back on track my friend yolanta dack!

2008-12-01 @ 18:58:39
URL: http://benet.devote.se
Postat av: EN JÄVLA BRA VÄN HÄR MED

jag drömde världens sjukaste dröm.

och jag längtar så jag spricker till vår helg!

jag saknar dig och våra helger så mycket så det svider! puss yolli, jag lovar att hålla häft!

2008-12-03 @ 09:59:15
Postat av: yoll

ebi så länge sen. men egentligen bara några dar. kom till journalistiken idag. så kan vi spendera två äckliga tråkiga förskräckliga timmar tillsammans iallafall och planera vår fredag!

2008-12-03 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0