Lätta danser på stora fötter




Idag har bestått av regn, håltimmar och dans.
Sista balettlektionen för att vara exakt, spenderades med hopp och skutt, andnöd och pepparkakor. Satte mig för inspiration och kollade på några andra jazzgrupper efteråt, och tränade inför imorgon med Ante.
Kul att jag blir danspepp som mest veckan som de sista lektionerna hålls och steppskor och jazzsneakers ska in i dammiga skåp över jullovet medan engelskt danscenters lokaler bommas igen.
En liten avundsjuks bug växer i mig gentemot Hannan, som har besök idag medan jag sitter söker desperat efter den perfekta verisionen av "how deep is you love" och mixtrar med julklappar vid datorn.
Sen start på dagen imorgon och därför blir det te och sex and the city nu.
Nu ska jag också sluta älta, jag vill inte heller svälta. därför blir det mackor också. och puss, massa puss, är du skabb är jag skabb och godjul i förskott.

Dagens och kvällens visa och dansstegs utlösare är - How deep is your love, av okänd kvinnlig röst.

Kommentarer
Postat av: philip

fina bilder du har!

2008-12-10 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0