Anka Lórange



Juldagen är kommen, och godjul och god fortsättning och god "anka del orange dag!"
Yes, dagen som för dom flesta kallas juldagen, är kommen och här hos oss i familjen hägg kallas den för Anka del orange. Det går mest ut på att folk kommer hit, ante och amme umgås med deras åldersgrupp medan jag och Natti sitter inlåsta och kollar på gårdagens julklappar på teven. Detta året bjuder på Love actually på teven i ammes rum och smaskar på rester som ersätter ankan i apelsinsås (varför blandar man frukt med mat?!).
Hursomhelst var julaftonen riktigt bra, pengar kläder mat och familj och en micki och allt var som det ska vara på julafton, fick till och med tillbaka vår katt idag.
Nu ska jag ge pappa hälften av mina julklappspengar så jag kan tjäna tillbaka julklappen jag fick för två år sedan, ja mobilen, sedan ska jag ladda förra årets gåva, ja ipoden, och efter det ska jag klä mig i årets julklappar stövlar och väska och trippa till affären. solen skiner och pappa lyssnar på sin kate perry skiva. jag skojar inte.
God fortsättning people.
Glad dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dansar charles till kate perry? haha, jag hoppas det. låter som en redig familjedag du har framför dig. om ett tag ska jag till pappa ._. och jag blev precis irriterad på mamma och tomas och låste in mig i mitt rum.

2008-12-25 @ 12:13:15
URL: http://hanio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0