Psykologi vs Melodifestival

Torsdagskväll och jag pluggar inför melodifestivalen. Det vill säga, lyssnar just nu på Pernilla Wahlgren och har även lyssnat på hela manboy. Det blir nämligen melodifestivalskväll på lördag med mina kära systrar och med tanke på att jag missat varje deltävling pga viktigare händelser känner jag att jag måste lyssna mig ikapp för att lördagskvällens intressantaste aspekt inte ska bli vilka chips vi bestämmer oss för.
Mamma, Ante och Natti är på bio och jag passar på att känna på hur det hade varit om pappa bodde ensam med bara mig och amme. Inte så kul för just nu tittar pappa på house och amme sysslar med något i sitt beckmörka rum. Hon ville iallafall inte följa med mig till affären men jag ska nog gå dit när mitt te är uppdrucket.
Ikväll kommer nämligen Simon och jag ska nog köpa honom något att knapra på när han kommer hit utsvulten efter jobb.

Nu ska jag sjunga med till Kate Ryan Ella ella och undra varfan min musiksmak har tagit vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0