A happy eater is a happy person!

Idag är jag sjuk. Riktigt jädra bajs-sjuk. Har inte sovit något vidare, vaknat varannan timme och behövt nässpray eller vatten. Nu bloggar jag klockan 08.53 på morgonen och det får också tala för sig själv.
Jag skulle göra sushi med sären och fika med Jaket idag. Kan jag feteglömma...
Vidrigt att vara sjuk och nu hostar jag också, grädden på moset är att det är sol ute och Fredag.
Menmen, ska kurera och mami är hemma med mig och väckte mig snällt med te!
Tänker beställa lite kläder också för att få mig själv att må bättre.
Här är en bild från igår precis innan min sjukdom slog ut som värst, jag och Ebbi vari Köpenhamn och sökte jobb som två galningar men vi hann även med att klappa hästen och äta brunch!
Blir ingen ridning förresten, fyratusen per termin...........får dansa satan instead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0