Laddar inför onsdag!


Sitter på jobb med Mff hymnen spelandes och läser lite Mff sånger! Längtar till Onsdag samtidigt som jag fasar, denna MÅSTE vi bara ta. Annars blir jag faktiskt jättesorsgen inombords, det kan jag lova.
Igår var jag och lilleman ute, konstigt nog flög jag upp ur sängen idag och hann både städa, träna, jogga, äta och mysa med Simfen innan jobb. Klapp på axeln och ikväll blir det söndagsöndag.

Mih, på torsdag åker vi till Kreta men en sak i sänder. Nu är det dans och derbypeppen som gäller!

Enjoy!



Vi följer vårt blåa lag

Från munchen till Solna stad

När vägen kan kännas lång, så hör ni vår sång

Vi följer vårt lag, vi följer vårt laag

I med och motgång, vi följer vårt lag


Till attack, kämpa på

För vår färg är himmelsblå

Hela vägen ska vi gå

Och sedan SM guldet få



Vi är Malmö, MFF

Hata Götet och HIF

Oss kan ingen jävel slå

För vi är di himmelsblå

Varje gång vi tar poäng

Runkar vi till fotbollskväll

Vi är Sveriges bästa team

Fatta det era jävla svin








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0