En riktig Kom-igång sång!

Wow av Kylie Minouge så kan man dansa hela natten!
Nu stänger jag på jobb om fyrtioen minuter och det ligger
numera lika inför derbyt på onsdag, jag är excited och tror att
kommande vecka kommer att bli helt underbar! Nu ska jag börja
städa här så smått och sen ska jag bege mig hem till mat, Simon och
antagligen fest för att kompensera för vår fredagkväll då jag somnae på soffan
klockan tio...det blir så när man är en hard working woman i sin hiss..hehehehejdå!

Råkade kidnappa två sjukt gulliga franska små barn idag i hissen förresten, men körde tillbaks dom till deras föräldrar så fort jag kunde. Mitt jobb e skoj.


Jättego lunch med till jobb idag! Slukades snabbt till
mff på internetradion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0