Shoutout

Till min storasyster som fixade uppsattsen och är nominerad.
Är mycket stolt över henne. Då blir det kanske Slovenien ett
halvår för henne då, men jag överlevde ju året hon var i Linköping
så det är nog överkomligt.
Idag åt vi riktigt malmöitiska falaflar på nydala och när vi blev
bjudna på varsen gratis falafelbulle av de trevliga och slightly
flirtaious falafel-görarna så satte jag min i halsen och hostade
som ett sär tills de fick bjuda mig på vatten, trodde kanske jag
skulle stämma dem eller något!
För övrigt har jag haft så mycket att göra den senaste veckan att
jag däckat så fort mitt huvud träffat kudden, så när jag inte vickar
på dagis och torkar snoriga nosar så ligger jag sovandes tills
klockan ringer 06.00 och man är på det igen.
Imorgon blir min första lediga dag på länge och morgonen ska inte
tillbringas i sängen utan hos doktor Annan.
Tur att Natti lovat att följa med eftersom mammuten ska till Stockholm.
Jag kommer nog att bli stucken nämligen och de som känner mig
vet att jag inte är ett fan av nålar som tränger in under min hud.
Nu har jag skrivit klart för idag och kanske för ett tag, beroende på
hur stressig veckan blir. Fortsätter den som den gjort igår och idag lär
vi inte höras mer.
Pusshej ta hand om dejejej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0