Bull to the shit-dag

Då sitter man här, i vetskap om att jag snart kommer vara utan bästisar och utbildning. Alltså mitt i skiten. Idag har jag alltså lärt mig att jag inte kan dölja tårar när jag blir ledsen. Först på barista och sedan på cykeln så gott som hela vägen hem. Anyway, nu är jag utgråten och tänker att det där med sären är för sorgligt för att ens kommentera och att det där med utbildningen löser sig. Som Natti sa idag i sitt systerliga pepp-talk över temuggarna, "Du är nitton år, du kan göra VAD DU VILL.
Idag vill jag åka till Helsingborg och låstsas bort denna dagen, imorgon vill jag ta tag i allt igen. Och slutligen för att cheer myself up, så förtjänar jag en freaking oscar in the non smoking cathegory för att jag trots dagens förjävlighet inte har tänt en cigg. Och så var man uppe i tolv rökfria dagar varav tre utekvällar och kanske tusen små kaffefikor, UTAN ciggaretter!
Ska livet fuck with me kan jag iallafall sluta fuck with me och därför röker jag nästa gång när vi inviger det nya året, som förhoppningsvis ska vara lite snällare.
Badbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0