Pumpa pumpa!

Havregrynsgröt med skivad banan
Färskpressad juice och en kopp kaffe
Den frullen ska hålla fram till tvåtiden när det är lunchdags. Idag hörrni ska jag försöka att gå en hel dag utan att småäta. Jag har nämligen bestämt mig för att komma i optimal form! Det borde inte vara så himla svårt, självklart tar träningen på krafterna men så länge man vilar och tillåter sig själv att gotta till det varje helg så ska detta nog gå vägen!
Löpträningen börjar jag med såfort halsontet har gått över och målet vågar jag inte skriva här än, men börjar jag närma mig så lär ni få läsa om det!
Idag ska jag och isa förövrigt lämna in våra ansökningar till Teaterhögskolan sen blir det en liten fika med Jacob, correction, han får fika. Jag får väl ta en smoothie eller något annat nyttesmarrigt(:
Imorgon blir det Vik på dagis och sedan Halloween firande på kvällen. Jag och Ante har kommit fram till att vi nog är några av de få som inte utnyttjar this time of year till att försöka klä ut oss till något ultrasexigt. Tänk så många sexy nurse outfits det finns därute tillexempel, min mamma är sjuksköterska och jag har då aldrig sett henne i en kjol som är kortare än en dvärgbaby. Anyway, ante ska klä ut sig till det antagligen osexigaste som gått på vår jord, nämligen Mister Harry Potter. Im sorry men runda glasögon och pottfrilla är inte sexigt. Jag ska klä ut mig till Rudolf med röda mulen och så heta är vi!
Nu ska jag slänga in disken i maskinen och göra det lite presentabelt här hemma för det knackade nyss på en farbror på dörren som sa att han skulle fixa värmemätaren i vår tvättstuga efter en kopp kaffe.
Måste förresten tillägga, att jag gillar den där låten "just the way you are". Ante kom in till mig i köket häromdan och frågade om jag hört låten som var så smörigt pinsam att hon nästan börjar gråta. 
Självklart var jag förbered på att gripas av lika mycket panik som Ante hade när hon spelade den för mig, men ynkligt nog så tyckte jag bara den var söt som sockervadd.
Plus att det är roligt att maxa volymen på radion i bilen när den låten spelas och ta i från botten av magen när man sjunger med så att Ante hoppar ur och går den sista biten hem istället...
See you suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0