Passion & purpose

Drar mina senaste dagar snabbt mest för att jag ska ha en ursäkt för att vara så trött som jag faktiskt är.
Fredag: Det var repa hela dagen i skolan varpå jag tog mig till Malmö central hoppade på ett tåg som inte åkte förrens en halvtimme efter sin ursprungliga tid och sedan även passade på att stanna i Lund och chilla loss i tio minuter. Anlände till Helsingborg trött och glad över att träffa Sim som hämtade mig på knutan. Vi lagade lite pommes och vitlöksbröd till mig, småpratade med Kim och Millan sen var det Khaled, lax, och festfest hela fredagen.
Lördag: Josse knallar in i rummet där Simon och jag sover vid tio på morgonen, vi "hoppar" upp gör oss iordning och mornar ett tag sedan var det gröningens variant på pubsamling med hif:arna. Grillning och öl och sedan spelade vi fotboll ner i stan, såg hif vinna en match. Jag gick med på ett lagom dumt men ändå säkert vad och sedan stack jag och Sim hem och åt middag med Camilla, fixade till oss och så var de fest igen. David&Jessika-Tivvan-hem.
Söndag: Sängliggande, ätande, bilhämtande och sedan var det dags att lämna Hbg. Väl framme i Malmö hoppade jag av tåget och knallade hem till Ebba där hon och Is väntade. Vi åt lite middag, lurade loss och vid halv tolv kutade jag hem från bussen.
Måndag: Upp och gymmade en HEL JÄKLA TIMME klockan åtta på morgonen. Trallade till teatersalarna och målade galler och lekte med andra gruppen sen var det stan och rekvisita inhandlande med Bonnie och Becca som stolt körde runt oss. Efter det fick jag skjuts hem lagade en rejäl tallrik pasta och nu har jag eftermiddagen på mig att skriva ett helt filosofiarbete. Imorgon blir det repa hela dagen och hejdÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0