Långa nätter

Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter
och jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus

Där går Klara och tindrar som en stjärna för att vara,
med sin Fabian få vara och gå hem till varann och älska lite grann som bara
kära kan Och där sitter Sara, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sara hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill Där går någon för att bara vara utan att förklara varför kärleken tar skada när man älskar med varann på ett sätt som bara någon kan Åh långa nätter, där ute finns så många långa nätter och han ligger ner och vilar mot min arm, jag längtar bort ifrån hans kyla och hans famn, till långa nätter, till långa nätter Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte gör som man vill Åh långa nätter Långa nätter Långa nätter Åh så långa nätter Långa nätter Långa nätter Åh så långa nätter Långa nätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0