Hittade en gammal mapp med mottagna filer! OjojojojOJJjj


Festligt hos Ister i ettan, jag valde grå hood
kvällen till ära!



Ister och jag festade i diskhandskar i Fridens
badkar
.


Wille och jag på Harpagons scengolv i tvåan
måhända!



Paj-paj i hjärtformat hos Frida & Jalf en
eftermiddag.



Jag var sexton bast och drog med mig Matti på
klassfest, de va hiphop Yollan som gjorde allt.



Is och jag på en väg någonstans en sommar.
Jag har mister Modaris keppa på huvudet och Is
lekte med godishalsband...var detta en oxie natt?



Elmire, Damis, Madame Pernell och Harpagon i
solen, allt var sol då!



Nebsing och jag på fest några dagar innan halmstad.
Relativt säker på att det var vin och pastapesto!



En äventyrlig dag på stranden med Wilel och Is!


En pirrig natt lekte jag med Hani & Nebster.
Jag och Hanna träffades sex morronen därpå...!



Neb och jag betraktade Frida och Isalång i vattnet,
sommaren i ettan!



Ebba och Isa, någon gång någon dag!


Det var malmöfestivalsnatt, Frida hittade mig i
badkaret och sen stod vi på balkongen!



Ister och jag lärde känna varandra i skogen


Vår första teaterperiod, allt var fest och perukerna
hade aldrig blivit använda förr!


Det var en söndag med cider, sen hamnade
sären i badet!


Det var lightshow i parken och fyra stycken var
nykära!


Ister Magister fick ciggen att flyga i parken


Nebstern och jag var på smällen en solig dag,
jag gick med min cykel genom stan och såg nåt
otrevligt varpå neb fick ett paniksamtal om valrosslår.

Slut på de roliga, nu fortsätter vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskart

2010-03-12 @ 09:04:45
URL: http://hanio.blogspot.com/
Postat av: shemale

ååh haha både skratt och lit sorg på samma gång. Så mycket nostalgi! fint!



Sez snart lile!

2010-03-12 @ 19:26:35
URL: http://isters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0